13 kolovoza 2012

Vjetrenjače....

Prije nepunih šest godina borili smo se sa vjetrenjačom..lomili koplja...i mislili da smo pobjedili...

I jesmo....
No sad se pojavila nova vjetrenjača...pa se borimo...pa smo iscrpljeni...i ne znamo rezultat...

Zato me nema,zato gotovo ništa ne radim...
Stavljam Vam danas slike nekih radova koje sam napravila i koji čekaju da ih ovdje podijelim.

Šeširić i torbica za kčer moje kolegice sa posla...



Pa reciklaža iz prošlog posta...ljetna suknjica za mene...iskorištene stare Dorine trapke i heklani dio šosa...već je dobrano iznošena ...dakle pun pogodak!


Pa se ubijamo u slatkom....


I za kraj Luna i Mali pas koji je snalažljiv....


Luna sjedi na podu i kako je ogromna vidi šta Dora ima u tanjuru,a Mali je mali pa se snašao i popentrao Luni na leđa da i on vidi šta je to na stolu!!!!

Toliko od mene....
Tu sam negdje...ali niš ne radim ...
Kad pobjedimo vjetrenjaču javit ću se....

Do tada, ostajte mi zdravi i veseli!!!!

Broj komentara: 6:

  1. Dea, da si mi bliže, pa da te mogu zagrliti.
    Verujem u to da ćete dobiti i ovu bitku, samo moraš i ti verovati, čvrsto i nepokolebivo.
    Srećno, draga :)

    OdgovoriIzbriši
  2. hehe
    luna izgleda kao da se smije!
    a mali je fakat snalažljiv:)

    OdgovoriIzbriši

  3. malo si me sad zabrinula....ne znam o kakvoj se "vjetrenjači" radi? nije valjda zdravlje u pitanju?

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post, jako mi se dopada tvoj blog :)

    OdgovoriIzbriši