27 travnja 2012

Tu sam....

Radim,radim,samo radim....
Jedva stignem spavati...
Raspoloženje promjenivo,ko i vrijeme vani....

Momentalno na iglama...i to već duže vrijeme




Ma da duže vrijeme,drugi puta.
To je ono kad misliš da sve znaš ,pa fulaš milion puta,pa ti mustra ima rupe,mislim one rupe koje ne bi trebala po šemi imati...a ti si misliš,pa kaj,rupa manje više,ne bu se vidlo kad je i ovak rupasto...
No kad sam malo bolje pogledala...izgledalo je STRAŠNO!!!!
Pa sam sve isparala i krenula ponovo....ide sporo jer je konac tanki,,,no bude....

Vani se sve budi,trava se budi svako jutro i raste majke mi moje 20 cm po danu!
Mrzim kosilicu!!!!Sve mislim da cijelo dvorište zbetoniram!!!!!
Ali na mom balkonu u tegli cvijet se pokazao....




Đurđica!!!!
I već miriši ko luda,a cvijet se još nije pošteno ni otvorio.

Hmmm....
Imala sam namjeru napisati duži post...
No došla moja Doda iz škole pa već sa vrata viče:"Sad ja!"
Znam,znam,moram gibati odavde...

Za kraj Vam ostavljam sliku Malog pasa (dugo ga niste vidjeli-priznajte!),a gdje drugdje nego na radnom mjestu!



U mom krevetu....










3 komentara:

  1. Ah sto volim miris djurdjice i jorgovana; svidja mi se mustra, bi li je mogla objaviti na blogu ???
    Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam jedan konstruktivan predlog: izbetoniraj dvorište, pa ga ofarbaj u zeleno;)Pomaže sigurno!
    Htedoh reći i moja trava džiklja kao luda, samo što ja ne kosim, ali zvuk kosilice me dovodi do belog usijanja...

    OdgovoriIzbriši
  3. Nema zamjene za travu...je da je muka kositi ju ,al poslije se diviš sam sebi ili drugom....Pa kaj bumo cijelu našu zemlju zbetonirali?Plus toga dobar posel za zgubiti kile bez famoznih skupih tableta ,kapi i tako to,,,,

    OdgovoriIzbriši